SPARKLE valt tweemaal in de prijzen

Op de eerste editie van de BOCA's, de Best of Content Awards, is Cypres met het B2B-magazine van bpost, Sparkle, twee keer in de prijzen gevallen: Best Publication (print& editorial) en Best Cover.

Sparkle en Cypres vielen tweemaal in de prijzen op de Best of Content Awards (BOCA’s). Deze awards belonen het meest creatieve, boeiende en efficiënte gebruik van content voor marketingdoeleinden in België en Luxemburg en wordt uitgereikt door CUSTO, in samenwerking met het ACC.
CUSTO is de Belgische vereniging van content marketing-agentschappen.

 

Cypres viel met SPARKLE tweemaal in de prijzen: met Sparkle will bpost de marketeers en agentschappen overtuigen van de kracht van de brievenbus als onderdeel van de mediamix.
We kregen de crafmanshipaward voor beste print publication (print & design) en eentje voor de beste cover.

 

Hiermee zet het magazine Sparkle zijn succesverhaal verder. Het magazine behaalde reeds prijzen in de USA, UK en België. Dat we nu werden onderscheiden in content marketingprijzen maakt ons extra fier. Onze baseline is immers: content to connect. We geloven dat u een relatie met uw publiek kunt opbouwen en versterken door informatie in te zetten die uw publiek als waardevol ervaart.

Ontdek Sparkle