Wat u mag verwachten van Phare Conference 2014

Phare Conference 2014 - Nathalie Nahai

Cypres is voor de eerste keer aanwezig op Phare Conference, het jaarlijkse event in de Gentse Handelsbeurs dat 300 digitalofielen en professionals uit de Belgische webwereld samenbrengt. Volg onze tweets op @cypresagency en @frederikhautain voor key learnings en reflecties, en maak kans op Webs of Influence, het boek van Nathalie Nahai.

Het thema van Phare Conference dit jaar is ‘The Future of the Internet’. Als contentbureau kijken we alvast uit naar wat Will Hayward te vertellen heeft. Hayward is de VP Europe van Buzzfeed, de website die online journalistiek op zijn kop heeft gezet door stevig in te zetten op emoties en lijstjes en daar ontegensprekelijk veel clicks mee vergaart. Als uw favoriete kranten- of nieuwssite de laatste tijd steeds vaker uitpakt met berichten als ‘5 redenen waarom The Broken Circle Breakdown Oscarfavoriet is’, doet het dit waarschijnlijk omdat het goed gekeken heeft naar het Buzzfeedmodel.

Een van de Belgische initiatieven die dat gedaan heeft, is Newsmonkey. Ook zij tekenen present op Phare: mede-oprichter Wouter Verschelden gaat er in debat met digitale experten en journalisten over de toekomst van pers en media.

Andere sprekers zijn o.a. Josh Grau (Head of Brand Strategy, Twitter), Paul Boag (Founder, Headscape) en Nathalie Nahai, ook bekend als ‘The Web Psychologist’. We hoorden Nahai afgelopen jaar spreken op de Content Marketing Association Summit 2013 in Londen en waren danig onder de indruk van haar discours over het hoe en waarom van onze online handel en wandel. Ze verschafte heel wat inzichten in de psychologische technieken die van pas komen bij het maken van sterke content, zowel in woord als in beeld.

Wedstrijd

Nahais boek, Webs of Influence: The Power of Online Persuasion, gaat nog veel dieper in op deze psychologische processen en is wat ons betreft heel interessant leesvoer. Daarom geven we vijf exemplaren weg. Wil je kans maken op eentje, volg @cypresagency dan op Twitter en deel deze boodschap:

RT: Maak kans op het boek Webs of Influence en ontdek waarom je best inzet op sterke content http://bit.ly/MUpuN7 #phareconf @cypresagency

We contacteren u wanneer u tot de gelukkigen behoort.

Bent u ook aanwezig op Phare? Trek ons tijdens de pauzes of de networking drink gerust aan de mouw als u meer wil weten over wat sterke content voor u of uw bedrijf kan doen.

1 reactie
Raphael
Raphael | 21.10.2015 op 12:57 pm

- Publivore - Borderline - Disciple de Rodney Mullen - Gamer du dimanche - Reave d’eatre re9incarne9 en magne9toscope VHS pour reoivr jouer Zizou en 98 - Re9dacteur en bois des actualite9s tendances et arty du Webzine.                                                                                              ,                                                                                                ,                                                                                                  ,